duminică, 8 aprilie 2012

fustita tutu

Prima fustita tutu pe care am facut-o vreo data.
A fost chiar distractiv , asta o spun acum la ceva vreme dupa ce l-am facut.
Oricum e mare lucru sa stii cum sa faci ceva cum trebuie. Eu nu am stiut ptrea bine in acest caz. Ma refer la materialele necesare. Am mers pur si simplu si am cumparat ce lul mi-a placut mie. Unul albastru cu floricele. O me bunie. Scump, 15 ron m/l. am luat 1,5 m si vin acasa bucuroasa si cu chef de munca. Ma apuc eu sa tai tulul si citesc pe un blog cam cate fasii intra si sincer m-am speriat. Ma facut repede un calcul si tutu-ul meu ar fi ajuns sa coste undeva spre 100 roni.
Incep tutusi sa indod cateva fasii sa vad macar daca aceea informatie este corecta. Fac primul nod, hmm, ciudat se cam intinde materialul. Fac si nodul doi si se intinde bine de tot. Abia atunci mi-a picat mie fisa de ce era asa de scump tulul luat de mine. Era tul elastic satinat. E trept ca este tare placut la atincere si arata foarte bine dar nu este deloc potrivit pentru e aveam eu nevoie.  Au trecut cateva zile si am ajuns iar la magazin si de data aceasta am luat 5 m de tul alb la 2,5 lei m/l si am putut termina minunatul tutu.

Aici este intr-o faza intermediara.





si aici dupa multeee purtari chiar si la serbarea de iarna de la gradi. A fuferit si cateva transformari.
Fii-mea este cel mai sever critic in materie de moda si e musai sa isi puna si ea semnatura pe ceea ce fac eu. Asta insemna forfecit.


Acum am comanda e unul roz cu portocaliu !

Un comentariu:

  1. Buna, e foarte faina fustita asta. Zilele astea intentionez sa fac si eu una, sper sa-mi iasa ca pana la urma nu e chiar asa de grea tehnica asta :) O sa-i aplic si niste decoratiuni, pe care le-am gasit la Opitec. Abia astept sa fie gata, sunt curioasa cum o sa iasa. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere