marți, 20 noiembrie 2012

Costum popular baiat




Saptama trecuta ma facut un costumas pentru unul din colegii si prietenii Marutei de la gradi. Au un eveniment acum pentru 1 Decembrie si d-na educatoarea ne-a rugat sa le pregatim costume populare.
Cum in zilele aceastea este destuyl de greu sa faci rost de unul autentic am pus mana sa le fac eu .
Cusaturile decorative au fost facute in colaborare cu mamica. Eu am facut cu masina,iar ea de mana. Este si putin personalizata camasa, pe baietele chemandu-l Tibi, mamica lui a avut ideea de a face niste mici T-uri. Tot ea a facut si acele X-uri si marginile crosetate.
Am ales galeben si maro cu gandul la Bucovina.
Sper sa pot reveni cu poze noi in care sa va arat costumasul imbracat, dar presimt ca va fi dificil deoarece baiatului nu ii place deloc sa pozeze.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu