sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Poncho- o dorinta implinita!

De foarte mult timp, vreo 3 ani(cred), visam la un poncho, unul nici nici asa si nici alt fel. Nu il aveam foarte bine conturat in minte, dar clar nu il vroiam in colturi.
Acum chiar ca ia venit randul. Fire am peste tot prin casa, ramanand doar sa aleg modelul si colorile.
Tot cautand prin fire mi-am adus aminte ce cate lucruri draguta am tot vazut dea lungul timpului si am tot zis ca imi lucrez si eu ba una ba alta, dar binenteles ca nu am facut mai nimic pentru mine.

Cu ocazia asta am lansat o provocare pe forum. La aceasta provocare fetele au raspun foarte frumos, lucru ce am bucurat enorm.

Cu firula  fost o adevarata distractie. Aveam indca de anul trecut luat de la diada un negru pisica si nu era suficient pentru un proiect mare, iar caciulite si fulare parca nu ma lasa inima sa il fac. MA gandeam la o esarfa, dar era prea gros. In cutia din pod am gasit un fir de care si uitasem, lana cu acril, albastru cerneala. Era perfect pentru poncho.
Am inceput sa lucrez si am constatat ca nu imi va ajunge. In momnetutl ala mi sa aprins beculetul! lanita mea neagra si pisicoasa era perfecta. Acerasta lanita a ajuns la fix. Daca mai era nevoie sa fac indca doua picioruse nu mi-ar fi ajuns. Albastrul in schimb a mai ramas putin cat sa fac si o caciula asortata (bonus).
Deja l-am purtat de cateva ori si ma simt tare bine cu el. imi place asa mult.



Un comentariu: