duminică, 8 aprilie 2012

Tutorial ciorapi tricotati 2 andrele

Am facut un mic turorial pentru fetele de pe forum pentru ciorapii tricotati.
Acelasi model il facea si mama mea. Avantajul este ca acesti ciorapi se pot repara usor daca se rup.
Sunt inchisi pe talpa si acest lucru permite desfacerea partii deteriorate.



Se lucreaza cu andrele circulare.

Pentru masura 23- 24 am montat 29 ochiuri pe andrele nr. 4.

Se face partea elastica ( un ochi fata unul dos) cat se vrea de inalt ciorapul pe glezna.

Se mai lucreaza cateva randuri fata. In total am lucrat cam 12 cm.







Se imparte in 3 in cazul de fata 10 + 9 + 10.



Se lucreaza doar ochiurile din mijloc pana se ajunge la varful degetelor.



Apoi se monteaza ochiurile si se lucreaza ochiurile  laterale








De aici se incepe procesul de scadere. Se scad ochiurile sin varful ciorapului. Unul din lateralul "limbii" si unul de pe p[artea laterala a ciorapului.
Dupa cateva randuri ciorapul ioncepe sa prinda forma.





Asa arata aproape de final.


Din acest punct se mai lucreaza un rand si apoi se poate coase pe talpa. 
Eu am lucrat mai multe randuri, dar nu este nevoie.

Este de preferat sa se coase asa pentru a nu fi o cusatura groasa pe talpa.

Se inchide si in spate si este gata ciorapelul.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu