luni, 15 octombrie 2012

O noua provocare - ziua 4

Ziua a IV-a - 18 sept

O zi nu tocmai buna.
Astazi a fost o zi cam pe dos, nu am reusit sa fac mai nimic calumea azi. E una din acele zile in care mai bine te culci si sa astepti sa treaca.
Am reusit totusi spre seara sa pun mana pe paturica. Am facut reusit sa amsamblez cele trei parti. Topu partea de vatelina care e prea groasa dupa parerea mea dar mai subtire nu am gasit.
La dos am ceva probleme. Vreau sa fie alb, dar nu imiajunge asa ca voi pune albastru in doua colturi, asimetric.

Aveam sentimentul ca ziua se va termina cu bine, dar se apre ca m-am inselat amarnic. Masina mea refuza sa colaborere. Orice ii fac nu vrea sa coase. Totul e asa cum trebuie dar masinuta mea refuza cu desabvarzire sa lucreze.
Ma resemnez, impachetez totul si o las pe alta data.
Voi trimite paturica prin posta, asta e clar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu