luni, 15 octombrie 2012

O noua provocare - ziua 5

Ziua a V-a - 13 oct

O zi de 13 dar cu siguranta va fi mult mai buna decat cea de 18.
E sambata si socrii tocmai au plecat de la noi. Copila a adormit asa ca e timpul sa ma reapuc de paturica.
Scot masina si fac o proba fara sa schimb nimic. MERGE!!! mi se confirma, dara cera nevoie ca masinuta mea are propria ei personalita.
Am inceput quiltuitul dupa cum ma sfatuit Camen, mai bine zis D-na Carmen pentru ca este o adevarata doamna. Am inceput sa fac liniile cum zice ea la 2,5 cm dar mi se pare cam mult.
Am tot facut la linii , care numai drepte nu sunt. Oricat as incerca nu reusesc sa le fac drepte drepte.
Partea asta mi sa parut mai grea si plictisitoare.
Liniile astea care se repeta la nesfarsit ma cam scot din minti, dar imediat ma gandesc la bebe Nicolas si imi revin instantaneu. Se pare ca zilele urmatoare se va naste. Se pregateste intens pentru acest evenimet.
 Spre sfarsitul zilei am reusit sa termin jumatate din quilt. E bine totusi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu