luni, 15 octombrie 2012

O noua provocare - ziua 6

Ziua a VII-a - 15 oct

Dupa o duminica in care m-au mancat palmele rau de tot sa ma apuc de lucru a venit si ziua de luni.
Am dus repede copuila la gradi si intentionez ca pana la pranz cand trebuie sa o iau sa termint cu liniile drepte.
Spre norocul meu copila se ambitioneaza sa ajunga prima din clasa, chiar inatea doameni, Asa sunt la 8, 15 cu masina si paturica in brate. La ora 11 trag ultima linie.
Moammaaa ce usurare. Chiar vad numai liniii.

Asta este rezultalul:



Incer sa areanjez paturica si sa ii dau o forma, sa tai surplusul de material. Treaba asta imi ia jumatate de ora. La fix cat sa fug la gradi. Intre timp apare si sotul prin bucatarie si ramne impresionat de ce a iesit. El chiar nu isi imagina ce va trebui sa iasa si mereu ma bazaia ca nu e potrivit pentru copil ca e cu negru. Acum ii place mult si chiar va trebui sa fac umul si pentru bebelina. 
Oricum am suficient timp atat pentru a achizitiona uneltele necesare cat si penentru a cauta materiale interesante..

Penteru aceasta ultima parte am foarte pune poze. Aparatul meu de baza a rmas fara acumulatori si deocamdata nu am de unde face rost de altii asa ca ma descurc cu ce pot.

Dupa ultimile taieturi quiltul meu arata asa:



Am facut si banda bies, pe albastru cu toate ca as fi vrut sa fie alba, dar chiar nu mai am materila suficient. Ramne fdoar sa o aplic si gata paturica.

Un comentariu:

  1. Este frumoasa paturica ta!Cred ca ti-au dat bataie de cap cusaturile oblice!Dar orice se invata exersand!
    Pentru banda bies iti aduc un video,sper sa te ajute.
    http://www.youtube.com/watch?v=xWh90tXr7g4&feature=related
    Dar vad ca tu ai calcat rezervele!Nu era necesar.Daca ai neclaritati,scrie-mi!

    RăspundețiȘtergere